Diensten

Alles wat met algemene zaken binnen uw onderneming te maken heeft kan bij ons worden neergelegd. We doen geen uitgebreide intake-gesprekken, vooronderzoek of analyses. We luisteren gewoon naar uw vraag en regelen de zaak.

Een niet-complete lijst van taken die u bij ons kunt neerleggen:

  • Facturering en debiteurenbeheer
  • Het boeken van inkoop- en verkoopfacturen
  • Aangifte omzetbelasting
  • Salarisadministratie
  • Aangifte loonheffing
  • Secretaressewerkzaamheden
  • Organiseren van vergaderingen en vergaderlocaties
  • Openingen, lunches, diners

U kunt Het Servicepunt inhuren voor een vast aantal uren per week, voor een vast overeengekomen maandbedrag of op projectbasis.

 

Als je niet zegt wat je wilt, krijg je wat anders.

 

U heeft een secretaresse nodig, maar

  • U bent niet in de gelegenheid haar in te werken
  • Er zijn (nog) niet voldoende werkzaamheden om een secretaresse voltijds aan het werk te houden
  • U bent niet dagelijks of regelmatig op kantoor

Zo veel taken, zo weinig tijd
De tijdrovende administratieve kanten van het ondernerschap zijn ons doelwit. Wat er ook op algemeen vlak binnen uw onder-neming gebeuren moet, de secretaresses van het Servicepunt regelen het voor u!

Een administratie voeren, de BTW-aangifte, uw klanten nabellen vanwege een openstaande factuur; allerlei zaken die erbij horen en veel tijd vergen.

Effectief met tijd en geld
U kunt uiteraard voor twee dagen per week een secretaresse aannemen, maar hoe vangt u de resterende dagen dan op?

Bij het Servicepunt heeft u de mogelijkheid om voor een aantal uren per week secretaresses in te huren. De secretaresse werkt flexibel voor u, wanneer u dat wenst.